تسهیل در خرید


ما اجازه نمیدهیم هیچ کس به دلیل مشکلات مالی از آموزش و رشد خود محروم بماند.

اعتقاد ما بر این است که با ایجاد شرایط تسهیل در خرید محصولات آموزشی، عزیزانی که به دلیل مشکلات مالی نمیتوانند از محصولات آموزشی وبسایت ما استفاده کنند راهی بیابند تا رشد کنند و آموزش ببینند بنابراین دوستان عزیزی که امکان خرید محصولات را دارند اخلاقاً مجاز به استفاده از روشهای تسهیل در خرید نمی‌باشند.
اما ما هیچگونه تحقیقی در این خصوص انجام نمیدهیم و ملاک را صداقت بازدیدکنندگان فهیم سایت مجموعه راستین قرارداده ایم.
من سروش صفدریان موسس مجموعه راستین هیچگاه روزهایی را فراموش نمیکنم که برای تهیه یک کتاب آموزشی و یا یک دوره آموزشی که برای رشد و پیشرفت خودم در کار و یا زندگی شخصی ام نیاز داشتم مجبور بودم ساعت ها در محل کار خودم که در فاصله ۷۰ کیلومتری شهر تهران در اتوبان قم بعد از فرودگاه امام بود اضافه کاری بایستم تا مبلغی را که برای اضافه کاری به دست میاورم را صرف تهیه محتواهای آموزشی مورد نیازم کنم.
و یا بعضا حتی از توان مالی ام با همه این کارها به خرید بعضی از محصولات آموزشی نمیرسید و تا سالها در حسرت دیدن آن آموزشها میماندم.
به همین دلیل و چون خود را هم درد عزیزانی میدانم که شاید در این شرایط سخت اقتصادی توان پرداخت هزینه محصولات آموزشی را ندارند بعنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی Social Responsibility خودم  در مجموعه راستین تصمیم گرفتیم تا شرایط تسهیل در خرید را برای عزیزان فراهم آورم.
به شدت معتقدم که راه توسعه و رشد ایران و ایرانی فقط و فقط از طریق آموزش دیدن و آشنا شدن با مفاهیم به روز علمی در تمامی حوزه هاست و به همین خاطر میخواهم که هر ایرانی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به آموزشهای سطح یک دنیا دست پیدا کند.

حالا فعالیت های لازم جهت تسهیل در خرید چه هستند؟

در حال حاضر فعالیت‌های مورد نظر ما تایپ و ترجمه متون تخصصی در حوزه کسب و کار و کارافرینی است.

اما اگر کاری مورد نظر شماست که در اینجا اشاره نشده، می‌توانید به ما در قسمت نظرات بگویید تا مورد بررسی قرار گیرد.

تایپ

شما می‌توانید با تایپ متن فایل‌های صوتی و یا فیلم‌های آموزشی ما هزینه تهیه محصولات آموزشی را به دست آورید.

به این صورت که دسترسی برای محصولی که تهیه آن مد نظرتان است برای شما ایجاد میشود و شما محصول فوق را در اختیار خواهید داشت اما اخلاقا به ما تعهد میدهید که طی زمانی که مشخص مینمایید متن تایپ شده صحبتهای ارائه شده در آن محصول را برای ما ارسال نمایید.

محاسبه قیمت:

ما برای هر صفحه تایپ از روی فایل صوتی  و یا تصویری مبلغ ۲۰۰۰ تومان در نظر گرفته ایم و شرایط آن به صورت زیر است

  1. صفحه A4 باشد
  2. فونت نازنین ۱۴
  3. رعایت فاصله استاندارد و …

مثلا اگر نوشته ای با شرایط فوق ۸ صفحه گردد مبلغ ۱۶ هزار تومان برای تایپ در نظر گرفته میشود که انگار شما این مبلغ از محصول را به ما پرداخت کرده اید.

توجه! اگر می خواهید متنی را تایپ کنید می‌توانید با ایمیل Site@Rastinbs.com با ما در تماس باشید و عنوان ایمیل «استفاده از شرایط تسهیل در خرید محصولات با تایپ» باشد و در آن شماره موبایل خود را بنویسید و بگویید که کدام محصول مد نظر شماست.

تا ما فایل‌های صوتی و زمان آن را به شما اعلام کنیم و پس از ارسال فایل تایپی و بررسی کارشناسان ما محصول در کمتر از ۲ روز برای شما ارسال خواهد شد.

ترجمه

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید می توانید از خدمات ترجمه نیز بهره ببرید و شرط لازم این است که متن بسیار روان و خوانا باشد و البته ما در این موضوع بسیار سخت گیر هستیم

البته متن مورد نظر را ما برای شما ارسال میکنیم.

محاسبه قیمت:

ما برای ترجمه هر صفحه مبلغ ۸ هزار تومان در نظر گرفته‌ایم و هر صفحه به صورت زیر است.

  1.  صفحه آچهار(A4) باشد
  2. فونت نازنین ۱۴
  3.  رعایت فاصله استاندارد و … 

توجه! اگر می خواهید متنی را ترجمه کنید می‌توانید با ایمیل Site@Rastinbs.com با ما در تماس باشید و عنوان ایمیل «استفاده از شرایط تسهیل در خرید محصولات با ترجمه» باشد و در آن شماره موبایل خود را بنویسید و بگویید که کدام محصول ما مد نظر شماست.

تا ما متن‌های انگلیسی را برای شما ارسال کنیم و زمان تحویل را به شما بگوییم و پس از ارسال فایل تایپی و بررسی کارشناسان ما، در کمتر از ۴روز برای شما ارسال خواهد شد

همکاری دیگری را پیشنهاد می‌کنید؟

آیا شما فعالیت و یا استعداد دیگری را در راستای اهداف مجموعه راستین انجام می‌دهید که می‌تواند مفید باشد؟

لطفاً‌ با ایمیل Site@Rastinbs.com با ما در میان بگذارید.

چند نکته

محصولاتی که از این روش تهیه می‌شوند مشمول گارانتی بازگشت وجه نمی شود.

این خدمات فقط برای تهیه محصولات آموزشی وبسایت ما می باشد و امکان دریافت وجه نقد وجود ندارد.

از آنجایی که ما روی قول شما دوستان عزیز حساب کرده‌ایم و برنامه‌ریزهای خودمان را انجام می‌دهیم، درصورتیکه تا زمان توافق شده نسبت به تحویل  فایل ها اقدام ننمایید، قرار داد کنسل خواهد شد و  دسترسی محصول مد نظر از روی سایت برای شما برداشته خواهد شد و همکاری با دوستان دیگر انجام خواهد شد.