بهترین ایده های خلاقانه در جهان برای ایجاد کسب و کار کوچک برای کارآفرینان

بهترین ایده های خلاقانه در جهان

زمان تقریبی مطالعه: 12 دقیقه

به نظرتان بهترین ایده کسب و کار در عصر جدید چیست؟ ایده های خلاقانه کارآفرینی در جهان چگونه هستند؟ و چگونه شکل می گیرند؟ لازم نیست سر خود را به دیوار بکوبید به این امید که ایده خوبی از مغزتان تراوش کند. ایده های بسیاری برای افراد در هر سطح از تجربه و علاقه وجود دارد که موفقیت را تجربه کرده اند. با ما همراه باشید تا با چند مورد از ایده های خلاقانه در جهان آشنا شوید.

بهترین ایده های خلاقانه در جهان برای ایجاد کسب و کار کوچک برای کارآفرینان

در ادامه یک لیست از چندین ایده خلاقانه برای راه اندازی یک کسب و کار بیان شده که می تواند به شما در شروع یک کارآفرینی کوچک کمک کند.

فروشنده هنری

اگر یک هنرمند تجسمی هستید می توانید نقاشی یا طرح و چاپ اصلی از کارهای خود ایجاد کنید و در زمینه فروش آنها کسب و کار ایجاد کنید. می توانید به نمایشگاه های هنری محلی بروید. برای فروشنده هنر شدن همچنین می توانید از مهارت های کیوریتوری برای شروع کار به عنوان فروشنده هنر استفاده کنید. شما فقط نیاز به نگاهی تیزبین به هنر و منابع کافی برای تهیه برخی از قطعات هنری دارید.

سازنده جواهرات

اگر طراحی با جواهرات بلد هستید می توانید از خلاقیت خود برای ساختن هنرهای پوشیدنی مانند گردنبند و گوشواره استفاده کنید. شما می توانید از سیم ، مهره ها یا هر تعداد ماده دیگر برای جمع آوری جواهرات استفاده کرده و سپس آنها را به صورت آنلاین یا در بوتیک های محلی یا در مراسم ها بفروشید.

نوازنده کارآفرین خلاق

اگر سازهایی می نوازید یا از نظر موسیقی استعداد خوبی داشته و تمایل دارید می توانید به عنوان نوازنده کسب و کار ایجاد کنید. شما می توانید در مکان های محلی کار کنید.

نمایندگی فروش

برای نمایش خلاقیت خود مجبور نیستید در واقع محصولات خود را بسازید. شما می توانید موارد قدیمی یا دست دوم را درست کنید و سپس با استفاده از مهارت های عکاسی و نوشتن ، آن موارد را به صورت آنلاین به مشتریان بالقوه بفروشید یا به نمایش بگذارید.

طراح داخلی و طراح فضای سبز

اگر علاقه زیادی به طراحی و تزئینات منزل دارید میتوانید با همکاری با مشتریانی که در زمینه طراحی داخلی کار می کنند مشاغلی بسازید. یا اگر فضای باز را ترجیح می دهید می توانید با مشتری ها برای طراحی فضای سبز شان کار کنید. همچنین می توانید کمی دقیق تر شوید و با صاحبان خانه یا دفاتر معاملات ملکی که به دنبال فروش مکانهای خود هستند و فقط می خواهند به طور موقت کار کنند تا خریداران بیشتری را به خود جلب کنند همکاری کنید.

هنرمند کاریکاتور و عکاس پرتره

برای عکاسانی که علاقه بیشتری به عکسبرداری جذاب دارند می توانید به عنوان یک عکاس پرتره مشاغل تجاری ایجاد کنید و برای مواردی مانند تصاویر بزرگسالان ، عکس های خانوادگی ، عکس های سر یا حتی عکس های حیوانات خانگی با مشتریان کار کنید.

اگر ترسیم را ترجیح می دهید و کمی شوخ طبعی دارید. می توانید این مهارت را به عنوان کاریکاتور در رویدادها یا مکان های محلی تبدیل کرده و استعداد خود را در پرداخت به مشتریان نشان دهید.

هنرمند خال کوبی

خال کوبی یک هنر باستانی است که در بین طیف گسترده ای از مردم همچنان محبوب است. اگر حس هنری و آموزش را کسب کرده اید ، می توانید با ارائه خال کوبی برای مشتریان ، یک تجارت موفق بسازید.

طراح تی شرت

ایده جالبی برای تی شرت دارید؟ شما به راحتی می توانید با استفاده از سیستم عامل های آنلاین مانند Redbubble یا Cafepress ، یک کسب و کار فروش تی شرت ایجاد کنید.

طراحی چهره

نمایشگاه ها ، مهمانی های تولد و سایر رویدادها اغلب برای کودکان نقاشی چهره و فعالیت های مشابه دارند. اگر از چنین فضایی لذت می برید ، می توانید خدمات خود را به مشتریان منطقه خود ارائه دهید.

لحاف ساز

لحاف کاری یک شکل هنری پیچیده است. اما اگر مهارت و حوصله کافی دارید می توانید با فروش لحاف سفارشی خود به کسانی که واقعا هدایای خاص یا اقلام سفارشی می خواهند درآمد کسب کنید.

سایر ایده های خلاقانه در جهان برای راه اندازی یک کسب و کار آسان و کوچک

  • فروشنده کالاهای بافتنی: اگر از بافتن لذت می برید می توانید کلاه ، روسری و سایر وسایل دست ساز بسازید و آنها را به صورت آنلاین یا در نمایشگاه های صنایع دستی محلی بفروشید.
  • شمع ساز: شمع ها موارد محبوب هدیه ای است که بسیاری از مصرف کنندگان آن را دارند. و می توانید عطرها و حتی رنگهای محصولات شمع مختلف را کاملاً خلاقانه بسازید.
  • سبدباف: ساخت سبد یکی دیگر از انواع هنرهای سنتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. شما می توانید سبدهایی از هر شکل و اندازه مختلف بسازید و بفروشید.
  • سفال ساز: می توانید وسایل تزئینی و تزئینی را از خاک رس رسم کنید و آنها را در رنگ های مختلف لعاب دهید.
  • خوشنویس: شما همچنین می توانید به عنوان خوشنویس کسب و کار ایجاد کنید. شما می توانید خدمات خود را به هرکس از مشاغلی که به دنبال نوشتن نامه های سنتی برای مواد بازاریابی هستند به زوج هایی که خواهان جلوه خاصی برای دعوت نامه های عروسی خود هستند ، ارائه دهید.
  • طراح کیف: اگر از طراحی و کنار هم قرار دادن لوازم جانبی لذت می برید ، می توانید به عنوان یک طراح کیف دستی کسب و کار موفقی ایجاد کنید و خلاقیت های خود را به صورت آنلاین بفروشید یا آنها را وارد بوتیک های محلی کنید.
  • فروشنده قابل چاپ: اگر می خواهید یک اثر هنری را طراحی کنید اما لزوماً نمی خواهید آن را به صورت فیزیکی تولید یا ارسال کنید. می توانید پیشنهاد دهید که کار خود را به صورت دیجیتال بفروشید و سپس به مشتریان خود اجازه دهید خودشان آن را چاپ کنند.

تبلیغات با ایده های خلاقانه در جهان که کارساز هستند

طبق گزارش سال ۲۰۱۴ SJ Insights مردم به طور متوسط ​​در معرض ۵۰۰۰ تبلیغات و مارک در روز قرار دارند. رقابت برای جلب توجه شدید است و برای بهترین بودن تبلیغات شما باید در بین مردم متمایز شود تا مورد توجه قرار بگیرید. با در نظر داشتن فصل خرید و تعطیلات ایده های تبلیغاتی خلاقانه را با مثالهایی برای برجسته کردن نام تجاری شما جمع کردم!

ایده های خلاقانه درجهان برای تبلیغات : از یک مسابقه تبلیغاتی استفاده کنید

شخصی یک بار به من گفت که ترفند برای جلب علاقه مردم به شما این است که آنها را مجبور کنید در مورد خودشان صحبت کنند. آنها از مکالمه فاصله می گیرند از طرفی شناخت کمی از شما دارند اما در مورد خود احساس خوبی دارند.

ایده های خلاقانه درجهان برای تبلیغات : پشتیبانی از نقشه های شهر

به نظر می رسد این ایده تبلیغاتی بیشتر برای شرکت های مسافرتی و رستوران های زنجیره ای مفید باشد. این نقشه ها معمولاً با جاذبه های بزرگ گردشگری و مکان های تجاری مشخص می شوند. اگر نقشه را از یک شرکت اتوبوسرانی دریافت می کنید. تمام ایستگاه های اتوبوس علامت گذاری می شوند. من ناگزیر به استفاده از نقشه برای رفتن به رستوران ها یا یافتن راه خود برای ایستگاه اتوبوس و مترو در هنگام گم شدن و استفاده از آن برای یافتن راه خود هستم.

ایده های خلاقانه درجهان برای تبلیغات : مجموعه کوپن ایجاد کنید

شما می توانید کوپن ها را در همه جا پیدا کنید. کدهای تبلیغاتی آنلاین ، Groupon ، روزنامه ، چاپ تبلیغات در مترو. اما کتاب های کوپنی هنوز زنده و زنده هستند. به نظر می رسد با تخفیف در پذیرش موزه ها و جاذبه های محبوب ، بیشترین سود را به گردشگران می رسانند. اما چه راهی بهتر برای جلب مشتری جدید از قرار دادن کوپن در راهنمای شهر؟

ایده های خلاقانه درجهان برای تبلیغات : از محیط به نفع خود استفاده کنید

این تبلیغات خلاقانه محیطی بسیار سرد است. آنها نه تنها از بیلبوردهای خسته کننده بهتر هستند بلکه فضای معمولی را برای اهداف تبلیغاتی خنده دار یا جالب می کنند. من شخصاً احساس می کنم این تبلیغات خلاقانه مستقیماً از مغز یک کودک پنج ساله سرچشمه گرفته است. خنده دار باشید. تبلیغات خوب و خلاقانه پایه و اساس دانش مشترک یا شوخ طبعی مشترک است. این مانند ایجاد یک شوخی درونی با مشتریان احتمالی شما است! نازنین باشید. هرکسی یک شوخی خوب با پدر را دوست دارد. اما این جناس می تواند یک بازی هوشمندانه و خلاقانه با کلمات باشد. از گرافیک برای جوک استفاده کنید.

ایده های خلاقانه درجهان برای تبلیغات : بگذارید دیگران برای شما تبلیغ کنند

این یکی آسان است. در واقع این به راحتی تهیه فیلتر snapchat یا چاپ یک قاب غول پیکر اینستاگرام است که به افراد امکان می دهد با برند شما سلفی بگیرند. این می تواند هر چیزی باشد که مردم بخواهند از آن عکس بگیرند.

ایده های خلاقانه درجهان برای تبلیغات : یک شبکه Instagram ایجاد کنید

شبکه های اینستاگرام همه چیز در مورد دیدن تصویر بزرگتر است. نوازندگان تمایل دارند این کار را با کاور آلبوم انجام دهند یا مارک ها برای اعلام فروشگاه های پاپ آپ این کار را می کنند. ترفند این است که هر عکس مجزا و جذاب باشد. مثلا آشپزخانه می تواند این کار را با نشان دادن ظروف جداگانه ای که یک میز ضیافت غول پیکر تشکیل می دهد به خوبی انجام دهد!

ایده های خلاقانه درجهان برای تبلیغات : هنر را ببینید

این ممکن است نوع مورد علاقه من برای تبلیغات خلاقانه باشد. هنر خیابانی که اغلب به عنوان “تبلیغات چریکی” شناخته می شود می تواند از برچسب ها گرفته تا هنر گچی گرفته تا دیوارنویسی ها باشد. من دوست دارم که هنر خیابانی باعث شود فرصتی دیگر برای دیگران فراهم تا از طریق اینستاگرام برای شما تبلیغ کنند!

چند مورد از بهترین ایده های خلاقانه بازاریابی در جهان برای استفاده در سال ۲۰۲۱

چند مورد از بهترین ایده های خلاقانه بازاریابی در جهان برای استفاده در سال ۲۰۲۱

بهترین کمپین های بازاریابی سال گذشته همه یک چیز مشترک دارند. همه آنها کارهایی فراتر از تبلیغ برند خود انجام دادند. کمپین هایی که دوست داریم و بیشترین تأثیر را به ما می دهند ما را به فکر جایگاه خود در آن می اندازند. شرکت های جهانی و ملی می توانند این کار را به راحتی انجام دهند. اما مهم است که مشاغل کوچکتر نیز خارج از چارچوب فکر کنند. خلاقیت در فعالیت های بازاریابی می تواند به کسب و کار شما در جذب مشتری جدید کمک کند. در اینجا چهار مورد از ایده های بازاریابی خلاقانه مورد علاقه ما آورده شده است که شما باید در نظر داشته باشید که آنها را در کمپین های خود اجرا کنید.

۱- فرصت هایی را پیدا کنید که با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد

مسابقات و مراسم اهدای تبلیغات راهی عالی برای جلب توجه آنلاین است. همه دوست دارند برنده چیزی شوند و با اجرای مداوم سرگرمی ، هدایای کم هزینه ، ما در طی دو سال گذشته توانسته ایم موارد زیر را برای یکی از مشتریان خود چهار برابر کنیم. کمتر به آنچه که می بخشید متمرکز شوید و بیشتر به چگونگی جلب مشارکت افراد بپردازید.

نکته حرفه ای: به یکی از دو دلیل مسابقات معمولاً با شکست روبرو می شود: ۱٫ شما برای احراز صلاحیت خیلی تلاش می کنید یا ۲٫ جایزه ای که می گیرند با شخصیت هدف شما مطابقت ندارد.

۲- اجازه دهید طراحی گرافیکی شما از بازاریابی خلاقانه شما الهام بگیرد

در یک وب سایت ;i خوب طراحی شده، تجربه کاربر از ابتدا تا انتها یکپارچه و آسان خواهد بود. اما اگر تجربه کاربری با وب سایت شما قبل از کلیک روی صفحه اصلی شما شروع شود چه می کنید؟ برای اینکه بازاریابی موبایل و آنلاین در واقع کاربران را ترغیب به کلیک بر روی سایت شما کند. باید طراحی گرافیکی تبلیغات خود را در اولویت قرار دهید. مخاطبان شما باید بتوانند از یک نگاه به یک تبلیغ دیجیتال بگویند شرکت شما در چه زمینه ای است. فقط گرافیک های خلاقانه می توانند از این طریق داستانی را بیان کنند.

۳- اعتماد را با رسانه های اجتماعی جلب کنید

چندین سال است که “اصالت” به عنوان کلمه ای برای بازاریابی در حال رشد است و کسب و کارها به آن توجه می کنند. همه در حال تلاش برای یافتن راه های جدید برای نشان دادن مشتریان واقعی خود هستند. رسانه های اجتماعی بهترین بستر برای اصالت است زیرا واسطه بازاریابی را از بین می برد. ارسال عکس و به اشتراک گذاری داستان باعث می شود مشتری احساس واقعی آنچه را که در پشت صحنه می گذرد را درک کند. همچنین این فرصت را به شما می دهد تا در زمان واقعی به نظرات مشتری پاسخ دهید. مردم از مشاغل خرید نمی کنند آنها از مردم خرید می کنند و نشان دادن سمت انسانی شما می تواند به شما در ایجاد اعتماد کمک کند.

۴- محتوایی ایجاد کنید که افراد می خواهند بخوانند

هیچ کس آنلاین نمی شود تا احساس کند که در حال خواندن کتاب درسی یا رشته ای از کلمات کلیدی است که بهم چسبیده است. اگر هنوز کلمات کلیدی را در محتوای خود وارد می کنید. لطفاً با توجه به همه نظرات ما اکنون متوقف شوید. مخاطبان آنلاین امروز به محتوایی جذاب ، خلاقانه و با ارزش پاسخ می دهند. این امر خصوصاً در مورد وبلاگ شرکت شما بیشتر صدق می کند. وقتی وبلاگ اولین سوالی است که مشتری درمورد اینکه شما چه کاری انجام می دهید یا چطور می توانید به آنها کمک کنید، اولین وبلاگ است.

۵- استفاده مجدد از مطالب

یک فرصت بزرگ برای هر مشاغل این است که تمام محتوایی را که متعلق به آن است ارزیابی کند و راه های جدید و سرگرم کننده استفاده از آن را پیدا کند. آیا شما یک پست وبلاگ نوشته اید که مورد توجه بسیاری قرار بگیرد؟ آن را به صورت فیلم درآورید! آن را بشکنید و آن را از طریق شبکه های اجتماعی به صورت تکه تکه به اشتراک بگذارید! آن را برای سال آینده به روز کنید!

 

مقالات در زمینه کارآفرینی رو می توانید مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *