چند مورد از بهترین نکات کارآفرینی و فروش

نکات کارآفرینی و فروش که برای موفقیت در تجارت بهتر است بدانید

زمان تقریبی مطالعه: 9 دقیقه

در این مطلب چند نکته مهم در خصوص کارآفرینی و فروش و بازاریابی بیان می کنیم که هر کارآفرین امروز باید رعایت کند. کارآفرینی با مشارکت وابستگی مستقیم دارد. چند وقت پیش ما با برخی از بازاریاب های شبکه صحبت کردیم تا بهترین نکات بازاریابی را به شما ارائه دهیم. مشاوره ای که ارائه داده اند بسیار عالی بوده است. ما با بهترین های فروش ارتباط و تماس گرفته ایم تا بهترین مشاوره فروش را به شما ارائه دهیم.

چند مورد از بهترین نکات کارآفرینی و فروش

چند مورد از بهترین نکات کارآفرینی و فروشبه کمک این نکات کارافرینی و فروش یک ستون محکم برای تجارت خود ایجاد کنید. این چند نکته را دنبال کنید و یک ماشین فروش عظیم بسازید.

۱- آنچه دیگران انجام نخواهند داد انجام دهید.

افراد موفق کاری را انجام می دهند که افراد ناموفق نمی توانند انجام دهند. این بدان معناست که هر کاری که لازم است انجام دهید. خصوصاً در ابتدای کار خود. منظورمان انجام کار سخت با ساعتهای طولانی و فداکاری شخصی و گذشتن از برخی چیزها مانند خوشی هایی از زندگی و انجام کارهایی که نمی خواهید یا دوست ندارید انجام دهید. زیرا این موارد معمولاً مواردی است که برای یادگیری و ایجاد یک تجارت قوی لازم است.

۲- دومین نکته از نکات کارآفرینی و فروش: تیم فروش خود را بسازید.

حرفه فروش حرفه ای است که با مطالعه و آمادگی بسیار پیشرفت می کند. مهارت های فروش را مطالعه کنید. کاملاً واضح هست که بیشتر افرادی که در حرفه فروش کم کاری می کنند این کار را انجام می دهند. زیرا با تیم فروش مناسب کار نمی کنند. اینکه چند نفر از شما می پرسید مهم است. این همیشه ۱۰ برابر بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید باید بپرسید.

۳- این موضوع شانس نیست بلکه پایداری است.

مانند یک بلیط قرعه کشی با تجارت خود رفتار نکنید. اکثر مردم در بازاریابی شبکه ای شکست می خورند. زیرا در یک فرصت بالایی قرار می گیرند و تمام موفقیت یا شکست خود را بر اساس پاسخی از افرادی که با آنها صحبت می کنند بنا می کنند. با به اشتراک گذاشتن فرصت ها شانس را از معادله حذف کنید. با تعداد زیادی همکار بازاریاب شروع کنید موفقیت شما اجتناب ناپذیر خواهد شد.

۴- افزودن ارزش به دیگران کلید است.

ارزش افزودن به دیگران را اولویت شماره ۱ خود قرار دهید. مردم به سمت آنچه زندگی آنها بهتر می شود جلب می شوند. چه این یک محصول عالی باشد چه یک فرصت تجاری. هنگامی که عمداً به دیگران ارزش می بخشید سایرین برای دیدن آنچه که شما ارائه می دهید حاضر می شوند.

۵- قبل از اقدام به فروش هدف خود را برآورده کنید.

احساس مهم بودن را ایجاد کنید. این توصیه در طول سالها به فروشندگان بزرگ کمک کرده است. تا وقتی که شما بدانید که چقدر به شما اهمیت می دهد. بیشتر از ایجاد فروش در ارائه خدمات یا تأمین نیاز تمرکز کنید. در نتیجه شما با بسیاری از مشتریان وفادار تجارت عالی خواهید ساخت.

۶- اجازه ندهید احساسات شما مانع شود.

احساسات خود را نادیده بگیرید. احساسات ما همیشه بزرگترین دشمن موفقیت ما بوده است. بیشتر افراد همه کارها را بر اساس احساس خود انجام می دهند و نه آنچه که لازم است. به یاد داشته باشید در نهایت همه چیز حل می شود .

نکات کارآفرینی و فروش و بازاریابی مناسب اول راه

نکاتی که در ادامه بیان می شود برای کارآفرینان نوپا و ایا استارت آپ ها خیلی می تواند مفید باشد. انجام درست بازاریابی می تواند یک مزیت باورنکردنی برای درآمد خالص کسب و کار شما باشد. تسلط بر تفاوت های ظریف موجود در فروش یا بازاریابی دشوار است. از آنجا که صاحبان مشاغل کوچک باید هر آنچه که نیاز تجارت کوچک آنها باشد را در اولویت پیگیری قراردهند. اگر فروشنده حرفه ای نیستید حتی این امر ممکن است برایتان دشوارتر شود. نکته های زیر در زمینه بازاریابی برای استارت آپ ها می تواند به شما در امر کارآفرینی و فروش بیشتر و بازاریابی بهتر و اتلاف هزینه کمتر کمک کند.

۱- خود را با دیگران مقایسه نکنید : فروش بیشتر سود بیشتر

نحوه بازاریابی در بازار به معنای برجسته کردن آنچه شما را متفاوت می کند است. سه روش عمده برای انجام این کار وجود دارد.

هزینه (شما می دانید چگونه یک محصول را بهتر از رقبا قیمت گذاری کنید)
کیفیت (شما بهتر هستید)
ترکیبی از آن (شما ارزش بهتری را ارائه می دهید)

اما اینکه چگونه بفروشید با نحوه بازاریابی متفاوت است. شما می توانید به کسی بگویید که کالایی یا خدماتی را ارائه می دهید که ارزان تر یا موثرتر از تجارت دیگران است. فروش درمورد سود است و با آن ارتباط مستقیم دارد. یک مقایسه ممکن است ویژگی های ارائه شده شما را برجسته کند. اما شما همیشه سود خود را می فروشید.

۲- نکات کارآفرینی و فروش: به حرف مشتری خود گوش دهید.

مشتریان خود را بشناسید. اغلب اوقات به آنها گوش دهید. آگاه باشید که افرادی که در مناطق روستایی و حومه شهر زندگی می کنند اغلب مقادیر بیشتری از محصولات و خدمات دیجیتال را می توانند بصورت انلاین خریداری کنند. زیرا یا محصولات بیشتری را برای مشاغل کوچک خود نیاز دارند که به احتمال زیاد به آن دسترسی ندارند. به سخنان مشتریان خود گوش دهید. نتیجه آن می تواند تبدیل شدن به بزرگترین و قدرتمندترین فروشنده در کسب و کارتان باشد. مشتری ممکن است در بعضی مواقع از منطق سرپیچی کند. اما همیشه حق با آنهاست. به آنها گوش کنید.

۳- محصول خود را قبل از آماده شدن به بازار عرضه کنید.

برخی از مشاغل قبل از انجام هرگونه تبلیغات بازاریابی یا آگاهی منتظر کامل شدن محصولشان هستند. این می تواند یک اشتباه پرهزینه باشد. بسیاری از مشاغل انتظار دارند محصول خود را به محض آماده شدن به فروش برسانند. اما اگر کسی در مورد آن اطلاعاتی نداشته باشد. تقاضا از صفر شروع می شود. تا زمانی که شما یک کمپین بازاریابی برای ایجاد آگاهی از نام تجاری برای مشتریان انجام دهید. بهتر است یک کمپین تبلیغاتی حتی اگر کم باشد انجام دهید تا به مشتریان بالقوه اطلاع دهید که محصول شما در حال آمدن است. قبل از رسیدن محصول می توانید آن را بفروشید. به این ترتیب ، وقتی محصول آماده شد مشتریان نیز آماده می شوند!

۴- نکته مهم از نکات کارآفرینی و فروش: خارج از چارچوب فکر کنید.

از زمان شروع اولین کارم در چندین سال پیش فضای بازاریابی به طرز چشمگیری تغییر کرده است. در آن زمان هیچ موتور جستجو یا شبکه ها و رسانه های اجتماعی وجود نداشت. همانطور که می دانیم هیچ اینترنتی وجود نداشت. اکنون شرکت های نوپا می توانند از یک سری روش های رایگان و بازاریابی آنلاین استفاده کنند که هم خلاقانه و هم موثر باشد. به عنوان مثال: می توانید از بازاریابی ویدیویی آنلاین ، رسانه های اجتماعی ، تأثیرگذارهای وبلاگ ، تأمین منابع عمومی ، مسابقات ، بازاریابی محتوا ، رهبری فکر و موارد دیگر استفاده کنید.

۵- سریع تست کنید. سریع شکست بخورید.

بازاریابی که نمی توانید اندازه بگیرید بازاریابی ناموفق است. مطمئناً ممکن است برای انجام برخی از تبلیغات هزینه کنید و حتی در همان زمان اجرای تبلیغات ممکن است فروش بالایی داشته باشید. اما چگونه می توانید مطمئن باشید که هزینه خرید تبلیغات با فروش ارتباط دارد؟ شاید کلا چیز دیگری بود. شاید یک محصول طبیعی و فصلی برای آنچه می فروشید وجود داشته باشد که ظرف یک ماه از بین می رود.

اگر می خواهید وقت و هزینه خود را به یک کمپین بازاریابی اختصاص دهید. مطمئن شوید که می توانید نتایج را اندازه بگیرید. روش هایی را برای ردیابی تبدیلات ناشی از هر کمپین بازاریابی تنظیم کنید. همچنین انواع مختلفی از بازاریابی را به صورت دسته ای مجزا و کوچک اجرا کنید. به شما این امکان را می دهد که کانال های بازاریابی را با یکدیگر مقایسه کنید و ببینید کدام یک بهترین عملکرد را دارند. مواردی که موثر نیستند را بیرون بریزید و آنهاهایی را که کار می کنند حفظ کنید.

۶- از چند زاویه تبلیغ کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد خوب است چندین کانال و ایده بازاریابی را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بهترین کار را می کند. اغلب این یک چیز نیست بلکه ترکیبی از همه موارد فوق است. هنگامی که مشتری شما را از ویدیو می بیند و می شنود یا شما را در یک نتیجه موتور جستجو می بیند و سپس شما را در وبلاگ مورد علاقه خود (بازاریابی محتوا) ذکر می کند شروع به پذیرفتن نام تجاری شما به عنوان موجودی محکم قابل اعتماد و شناخته شده می کنند. ممکن است آنها بلافاصله به کالا یا خدمات شما نیاز نداشته باشند. اما در صورت نیاز این نام شما خواهد بود که به جای نام رقبا به ذهن خطور می کند.

۷- به مشتریان فرصت بدهید تا با شما در مورد شما صحبت کنند.

خوب یا بد شما می خواهید بدانید که مشتریان شما چه می گویند. اگر مکانی برای شکایت یا تمجید از شما در اختیار مشتریان قرار ندهید به نظر می رسد افکار و عقاید آنها اهمیتی ندارد. به یاد داشته باشید حتی اگر مشتری با بیان نامناسبی به سراغ شما بیاید این یک فرصت عالی برای شما است که به صورت عمومی نشان دهید چقدر تمایل دارید یک اشتباه را برطرف کنید. یا به مشتری احساس دهید که ارزشش را دارد.

سخن پایانی

کارآفرینی و فروش دو مقوله وابسته به هم است. برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق لازم است تکنیک های فروش را یاد بگیرید و یک فروشنده خوب شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *