به مینی دوره فروشنده نابغه خوش آمدید

دوست عزیز
سلام و عرض ادب
سروش صفدریان و صدف رفیعی موسسین مدرسه کسب و کار راستین ورود شما را به این وبسایت خوش آمد می گویند و به شما تبریک میگیم که تصمیم گرفتید با آموزش برای رشد و پیشرفت خودتان سرمایه گذاری کنید و بر روی محیط اطرافتان تاثیر بگذارید و دنیا را جای بهتری برای زندگی خود و دیگران کنید.

ما در ۱۶ سال گذشته تمام تلاش خود را کرده ایم تا با آموزش، مشاوره و انتشار مقالات و کتب به روز دنیا به افراد و کسب و کارها کمک میکنیم تا اصولی و علمی تر کارآفرینی و کسب و کار خود را ایجاد کنند و با بکار گیری روشهای علمی، فروش خود را در هر بیزینسی که هستند حداقل تا ۳۰۰ درصد افزایش دهند.

قیمت دوره 

۴۷۰.۰۰۰ هزار تومان

۳۶۰.۰۰۰ تومان

مهمترین ویژگی دوره های ما کاربردی بودن و علمی بودن انها به همراه تجربیات نزدیک به ۲۰ سال فعالیت در حوزه های مختلف صنعتی و خدماتی و آموزش دیدن و تحصیلات آکادمیک مدرسین می باشد.

مهمترین مشتریان ما کسب و کارهای کوچک و متوسط SMEs و افرادی است که تازه، کار خود را میخواهند شروع کنند و یا به تازگی کار و کسب خود را راه اندازی کرده اند اما با مجموعه های بزرگ و شرکت های با سابقه چند ساله نیز همکاری میکنیم.
(میتوانید برخی از مشتریان ما را در اینجا مشاهده کنید)

ضمنا برای تهیه دوره ها حتی ۱٪ هم به خود شک راه ندهید زیرا طبق آیین و قانون مدرسه کسب و کار راستین تمامی دوره های ما در صورت عدم رضایت شما دارای گارانتی بازگشت ۱۰۰٪  وجه بدون چون و چرا میباشد. (گارانتی بازگشت ۱۰۰٪)

البته میتوانید از اینجا نظرات شرکت کنندگان قبلی دوره های مجموعه راستین را نیز مشاهده کنید.

شما با شرکت در دوره های رایگان و غیر رایگان میتوانید اصولی و علمی کارآفرینی کنید و کسب و کار خودتان را داشته باشید و یا در کسب و کار خود به شدت رشد ایجاد کنید و فروشتان را با راه های تضمینی، حداقل تا ۳۰۰ درصد افزایش دهید. این افزایش فروش ۳۰۰ درصدی کمترین قولی است که ما به شما میدهیم و ادعا میکنیم در صورتیکه این اصول و تکنیک ها را اجرا کنید خودتان از اتفاقی که می افتد متحیر می شوید.

همین الان روی مینی دوره ی زیر کلیک کنید تا شما نیز به جمع شرکت کنندگان راضی و موفق دوره های مجموعه راستین بپیوندید و دسترسی دوره برایتان باز شود

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید شماره خود را وارد کنید
Please wait...

به شما تبریک میگیم که میخواهید روی خود سرمایه گذاری کنید.
همکاران ما طی دو ساعت آینده با شما تماس خواهند گرفت.