تفاوت های بیزینس کوچینگ

تفاوت بیزینس کوچینگ با روش های دیگر

زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

تفاوت های بیزینس کوچینگ با روش های دیگر مشاوره و راهنمایی در کسب و کار چیست؟

در این ماتریس ساده تفاوت های بیزینس کوچینگ با روش های دیگری و جایگاه بیزینس کوچینگ را برای درک بهتر رابطه بین بیزینس کوچینگ و سایر روش های رایج در رابطه با موضوعات و مسائل شخصی و کسب و کاری نمایش داده ایم. (لورا اشلی-تیمز و مارتین گودیر)

 

تفاوت های بیزینس کوچینگ

 

 تفاوت بیزینس کوچینگ با  ۴ مورد 

بیزینس کوچینگ با ۴ روش دیگر اکثر اشتباه گرفته میشود ، یعنی:

  • آموزش
  • مشاوره
  • راهنمایی
  • کوچینگ زندگی

برای مطالعه بیشتر بخوانید: آشنایی با بیزینس کوچینگ

 

1. آموزش
آموزش اطلاعات طبقه بندی شده درباره کارهایی است که باید انجام دهید یا چگونگی انجام کار را توضیح میدهد و در همین نقطه متوقف می شود.

2. مشاوره
مشاوره ، به طور معمول برای یک پروژه خاص یا شناسایی یک مشکل خاص انجام میشود و به طور ایده آل برای رفع آن وارد عمل می شود. در پایان این روند انجام کار مشاور سازمان یا فرد را ترک می کند و هرگونه دانش یا بینش بدست آمده با خروج او از سازمان معمولا از سازمان میرود.

3. راهنمایی
راهنمایی نگاهی گذشته نگر دارد و به گذشته نگاه می کند تا با فراهم آوردن فرصتی برای بررسی نگرانی ها و مسائل ، مشکلاتخاص شخصی را برطرف کند.

4. کوچینگ زندگی
کوچینگ زندگی یا LIFE COACHING بر اهداف و خواسته های شخصی مشتریان متمرکز است و فرآیندهای کسب و کار یا رشد بیزینسی را پوشش نمی دهد.

 

بیزینس کوچینگ برای همه موارد فوق راه و روشی منحصر به فرد دارد و مجموعه روش های فوق است.

بیزینس کوچینگ

  • مربیگری کسب و کار یک برنامه اختصاصی یک به یک و فرد به فرد است که با هدف تسریع در موفقیت فرد (و کسب و کار ) درگیر در انجام این فرایند می شود.
  • بیزینس کوچ از شما پشتیبانی می کند و شما را به ارائه عملکرد بالاتر ترغیب می کند. هدایت کردن شما به موضوعات اساسی و مهمتر از همه ، انجام یک اقدام موثر برای رسیدن به اهداف
  • بیزینس کوچینگ شما را به دستیابی به اهداف بیشتر در زمان کم تر سوق می دهد و از شما برای رشد کسب و کار و بهبود همزمان زندگی شخصی تان حمایت می کند
  • ابزار ، دانش و مهارت توسط صاحب کسب و کار توسعه داده می شود تا وی بتواند آنها را برای موفقیت فوری و بلند مدت خود در تجارت (و در زندگی خود) پیاده سازی كند.

 

https://www.businesscoaching.co.uk/what-is-business-coaching

 

اگر تمایل دارید با یک بیزینس کوچ حرفه ای در تعامل باشید و از خدمات بیزینس کوچینگ استفاده کنید

حتما با ما به شماره ۰۹۰۵۶۴۶۰۹۲۴ تماس بگیرید

 

 

مینی دوره فروشنده نابغه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *