برترین مدیران عامل سال ۲۰۲۱

برترین مدیران عامل ۲۰۲۱

زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه

برترین مدیران عامل ۲۰۲۱ در دنیا چه کسانی هستند؟

برترین مدیران عامل سال ۲۰۲۱ دنیا امسال یکی از سخت ترین سالهای کاری خود را گذراندند. 

بیماری همه گیر کرونا یکی از مهمترین زمان های آزمایش رهبری در دهه های اخیر بوده است، کسانی که با نفوذ و صداقت رهبری می کردند برخی از برترین مدیران عامل در جهان هستند.

در وب سایت تخصصی Glassdoor جایی که نیروی کار بهترین مدیران عامل در ایالات متحده و مناطقی از اروپا را به انتخاب کارمندان بررسی میکند حدود ۱.۵ میلیون مدیرعامل مورد نظرسنجی قرار گرفتند

جایزه بهترین مدیرعامل منتخب گلاسدور (Glassdoor Employees ’Choice Awards) بر اساس بررسی داوطلبانه شرکت ها است ، جایی که کارکنان در مورد بینش رهبری مدیرعامل و محیط کار خود را به اشتراک می گذارند.
از 100 مدیرعامل برتر ایالات متحده در سال 2021 ، فقط سه نفر زن هستند.
لینسی اسنایدر ، مدیر عامل شرکت In-N-Out Burger ، با کسب مقام بیستم بالاترین رتبه را در بین مدیرعاملان زنان کسب کرده است و پس از او ابی جانسون ، مدیرعامل Fidelity Investment ، در رتبه 44  و سپس تریشیا گریفیت ، مدیر عامل Progressive Insurance در جایگاه 65 قرار گرفتند.

از دیگر رهبران برجسته می توان به مارک بنیوف ، مدیر عامل Salesforce اشاره کرد.

تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل ؛ برایان هالیگان ، مدیر عامل HubSpot ؛ Sundar Pichai ، مدیر عامل Google؛ و اریک یوان، مدیرعامل ارتباطات ویدیویی زوم.

 

شاید از خواندن این مقاله نیز لذت ببرید: مدیر در نقش کوچ 

 

برترین مدیران عامل ۲۰۲۱

 

برترین مدیران عامل ۲۰۲۱ - ریچ لسر

  1. Rich Lesser

    با تایید 99 درصدی آرا، مدیر عامل گروه مشاوره بوستون توسط کارمندان به عنوان برترین مدیران عامل سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.
    لسر که از طرف وال استریت ژورنال به عنوان “مدیر عامل اعجوبه” توصیف شده است، از سال 2013 مقام  مدیرعاملی را در این شرکت داشته است. ایشان همچنین به عنوان مشاور ارشد اتحادیه همبستگی مدیران عامل مجمع اقتصاد جهانی فعالیت می کند و به رئیس جمهور منتخب وقت دونالد ترامپ در این خصوص مشاوره استراتژیک در مورد مسائل اقتصادی میدهد.
    از طریق رهبری Lesser ، گروه مشاوره بوستون مشارکت های بسیاری از جمله با برنامه جهانی غذا ، محافظت از کودکان و … را ایجاد کرده است.
    از جمله مزایای ذکر شده برای شرکت  فوق در Glassdoor عبارتند از “تعادل و فرصت های عالی کار و زندگی” و “افراد عالی که به شما کمک می کنند بهترین نسخه از خود باشید” است.
    مسافرتهای زیاد ، ساعت کاری طولانی و فشار زیاد از جمله معایب آن بوده است.

    برترین مدیران عامل سال ۲۰۲۱ - شانتانو ناراین

  2. Shantanu Narayen

    با پیروی از Lesser ، با طی کردن مراحل هیئت مدیره، ریاست و مدیریت عامل Adobe Systems به عنوان دومین مدیر عامل برتر سال ۲۰۲۱ رتبه بندی شده است. دارایی خالص  او 250 میلیون دلار است و Narayen در سال 1998 به عنوان معاون رئیس جمهور و مدیر کل گروه فناوری مهندسی به Adobe پیوست ، و در سال 2005 مدیر عامل شد.
    این مدیر قبل از ایجاد استارت آپ اشتراک عکس Pictra ، نقش توسعه محصول در اپل را داشت.
    Narenen با داشتن مدرک کارشناسی ارشد و همچنین داشتن پنج حق ثبت اختراع به نام خود ، در حال حاضر عضو هیئت مدیره Pfizer نیز میباشد.

     

    برترین مدیران عامل ۲۰۲۱ - پیتر پیسترز

  3. Peter Pisters

    به عنوان سومین مدیر عامل برتر سال ۲۰۲۱ و رئیس مرکز سرطان MD Anderson  بیش از دو دهه است تعداد زیادی از پست های رهبری را در این شرکت بر عهده داشته است.

    این جراح، محقق، استاد و مدیر بیمارستان سرطان، اولین بار در سال 1994 به عنوان استادیار جراحی به مرکز دکتر اندرسون پیوست و برای رسیدن به سمت های ارشد تلاش بسیاری کرد. این مدیر مجرب در حال حاضر عضو بیش از 24 سازمان ملی در سراسر ایالات متحده است.

    برترین مدیران عامل ۲۰۲۱ - گری کلی

  4. Gary C Kelly

    گری سی کلی از سال 2004 عنوان رئیس و مدیرعامل شرکت هواپیمایی Southwest  را بر عهده داشته است. گفته می شود او با دارایی هایی به ارزش 30 میلیون دلار آمریکا، متولد تگزاس است و کار خود را در 35 سالگی در این شرکت آغاز کرد و از طریق نقش هایی از جمله کنترل کننده ، مدیر مالی و معاون مالی کار می کرده است. در میان بزرگترین خطوط هوایی کشور ، گری به این واقعیت افتخار می کند که “خطوط هوایی Southwest Airlines در تاریخ 50 ساله این شرکت هواپیمایی هرگز کسی را اخراج نکرده است”.

    برترین مدیران عامل ۲۰۲۱- آلفرد کلی

  5. Alfred F Kelly Jr

    آلفرد اف کلی جونیور مدیر عامل ویزا توسط کارمندانش در رتبه پنجم برترین مدیران عامل سال ۲۰۲۱ قرار گرفت. در طول فعالیتای  کلی جونیور ، وی پیش از آنکه در ویزا در 2016 مشغول به کار شود، در کاخ سفید ، پپسی کولا و آمریکن اکسپرس نقش هایی را بر عهده داشت. فقط سه سال پس از انتصاب وی ، کلی به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت انتخاب شد.

     

    برترین مدیران عامل ۲۰۲۱ - ساتیا نادلا

  6. Satya Nadella

    جای تعجب نیست که نادلا را جزو برترین مدیران عامل سال ۲۰۲۱ دنیا معرفی کنیم وقتی که اغلب در میان شاخص ترین مدیران فناوری ستایش می شود. مدیر عامل و رئیس اجرایی مایکروسافت از سال 1992 در غول سیلیکون ولی حضور دارد. مسئولیت هدایت تعدادی از پروژه های اصلی از جمله حرکت این شرکت به رایانش ابری را برعهده داشته است و از زمان تصدی سومین مدیر عامل مایکروسافت در سال 2014 ، سهام آن بیش از 150 درصد رشد داشته است.

     

    برترین مدیران عامل ۲۰۲۱ - چارلز بات

  7. Charles C Butt

    چارلز سی بات با دارایی خالص خانوادگی 10.7 میلیون دلار در سال 2016 ، تجارت موروثی خود را  اوج داد. از هشت سالگی، کار در مشاغل خانوادگی را که مادربزرگش شروع کرده بود آغاز کرد – فروشگاه مواد غذایی زنجیره معروف تگزاس H-E-B.
    در سال 1971 ، بات مدیر عامل شد و با 83 سال سن ، در حال حاضر سهامدار عمده این شرکت خصوصی است که بیش از 316 فروشگاه دارد.

     

    برترین مدیران عامل ۲۰۲۱- اد باستیان

  8. Ed Bastian

    مدیرعامل Delta Air Lines دومین مدیر هواپیمایی است که در بین برترین مدیران عامل سال ۲۰۲۱ معرفی شده است. باستیان از سال 2016 سمت خود را بدست آورده است و او را به نهمین مدیر عامل شرکت هواپیمایی دلتا تبدیل کرده است. با توجه به مسافرت های بین المللی که یکی از صنایع آسیب دیده در طی همه گیر شدن بیماری کرونا است ، باستین در سال ۲۰۲۰ از حقوق خود کاسته است. با این حال ، او هنوز هم 13.1 میلیون دلار دارایی گزارش داده است.

    برترین مدیران عامل ۲۰۲۱- پاول کرمیه

  9. Paul Cormier

    پاول کورمیر مدیر عامل شرکت Red Hat در سال 2020، کورمیه را به عنوان یکی از تازه ترین و سرزندهترین مدیرانی معرفی کرده است که در میان برترین مدیران عامل سال ۲۰۲۱ قرار دارد. این مهندس ، که همچنین رئیس شرکتی است که توسط IBM خریداری شده است ، به مدت دو دهه در Red Hat بوده است. تحت رهبری او ، سبد محصولات گسترش یافته است و همچنین به اولین شرکت نرم افزار منبع آزاد صنعت تبدیل شده که بیش از 1 میلیارد دلار درآمد کسب می کند.

    برترین مدیران عامل ۲۰۲۱ - هاروکی روزانسکی

  10. Horacio D Rozanski

    تاجر آرژانتینی تبار آمریکایی رئیس و مدیر عامل شرکت Booz Allen Hamilton است. روزانسکی در سال 1991 کار خود را در این شرکت به عنوان کارآموز آغاز کرد و در سال 2015 به عنوان سرپرست شرکت کار کرد. رهبر جهانی فناوری و مشاوره جهانی در سال 2020 جایزه Horatio Alger را دریافت کرد

 

به افتخار تمام کسانی که علی رغم ناملایمات موفق می شوند 

 

اگر تمایل دارید با یک بیزینس کوچ حرفه ای در تعامل باشید و از خدمات بیزینس کوچینگ استفاده کنید

حتما با ما به شماره ۰۹۰۵۶۴۶۰۹۲۴ تماس بگیرید

 

 

مینی دوره فروشنده نابغه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *